tisdag 25 januari 2011

Ett myrsteg bakåt

Besökte min gamla arbetsplats idag för att lämna tillbaka mobiltelefon och passérbricka m m samt hämta lite grejer som har legat kvar under min sjukskrivning. Är ju tjänstledíg ett halvår framåt. Det var trevligt att träffa arbetskamraterna så jag stannade en bra stund. Två och en halv timme blev det nog. Nu på eftermiddagen har jag varit jättetrött, haft hjärtklappning och allmänt orolig till mods. Var väl spänd inför och under besöket på jobbet förstås. Sedan tog spänningen ut sin rätt. Kanske kroppen har minnen som vaknar och säger ifrån att "där ska du inte vara". Trots att jag vet att man fungerar såhär när man drabbas av utmattningssyndrom, att det blir bakslag, så har jag svårt att acceptera det. Jag är så trött på att vara trött!

1 kommentar:

  1. Hej, det är bra, man ska lyssna på sin kropp./T

    SvaraRadera