söndag 23 januari 2011

Inspirerad av svärdottern

Inspirerad av Saris, tänker jag börja blogga. Tro det eller ej! Efter att hjälpligt ha lärt mig funktionerna på min nya mobiltelefon så ville jag borra mig djupare ner i teknikens underbara värld. Och lyckades skapa bloggen alldeles av egen kraft. (Bengt fick dock hjälpa till med mobilen.)

Tog oss själva i kragen idag och gick på bio. När var vi på bio senast? Det är bara lathet och min klaustrofobi som lätt bryter ut i biosalonger, som hållit oss därifrån. Vi såg Svinalängorna, som var mycket bra, tyckte vi båda. Inte muntert precis, men jag gillar ju socialrealistiska skildringar och det får man ju sitt lystmäte av i denna film.

I morgon börjar första dagen på mitt nya liv...

3 kommentarer:

  1. Clark säger "Hej"! ;)

    SvaraRadera
  2. Nu har vi hittat hit och ska försöka mig på att kommentera. Återstår att se om det fungerar...

    SvaraRadera
  3. Hej mor,

    Kul med blogg.

    Puss

    SvaraRadera